معرفی بهترین چاپخانه برای چاپ ابزارهای تبلیغاتی در تهران

بودجه تبلیغات باید به‌صورت متعادل بین تبلیغات دیجیتال و تبلیغات فیزیکی در دنیای واقعی تقسیم‌بندی شود. ابزارهای تبلیغات چاپی مانند کاتالوگ، بروشور و ساک دستی تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تبلیغات فیزیکی به شمار می‌آیند. طراحی و چاپ حرفه‌ای این ابزارها نقش مهمی در میزان جلب توجه مخاطب و تأثیرگذاری آن‌ها ایفا می‌کند. در تهران مراکز بسیاری خدمات چاپ ابزارهای تبلیغاتی را ارائه می‌دهند. گزارشگرهای آرمان نیوز بعد از انجام بررسی‌ معیارهایی مثل کیفیت خدمات، سرعت تحویل و مدت‌زمان پاسخگویی به مشتریان، چاپخانه فرتاک را به‌عنوان بهترین چاپخانه تهران برای ابزارهای تبلیغاتی معرفی می‌کنند.

این مجموعه فعالیت گسترده‌ای در زمینه چاپ کاتالوگ در تهران، چاپ ست اداری، چاپ ساک دستی و چاپ ابزارهای نمایشگاهی مانند بنر، استند و میز کانتر دارد و می‌تواند تمام نیازهای مشتریان در این زمینه را پاسخگو باشد. این صفحه به گزارش گزارشگران ما از فرتاک اختصاص پیدا کرده است تا خدمات این مجموعه و مزیت‌های رقابتی آن نسبت به چاپخانه‌های دیگر را به شما معرفی کنیم.

کاتالوگ سه لتی

خدمات چاپخانه فرتاک چیست؟

یکی از مهم‌ترین علت‌های رضایت مشتریان فرتاک این است که مجموعه به چاپخانه اختصاصی مجهز است و سفارشات را به‌صورت مستقیم آماده می‌کند. آقای رستمی، مدیر پخش‌کننده عمده لوازم یدکی پیشران در تهران با مجموعه فرتاک در زمینه چاپ کاتالوگ همکاری داشته است. او در صحبت با گزارشگرهای ما گفت:

«فرتاک هم چاپخانه اختصاصی دارد و هم با گرافیست‌های حرفه‌ای و باتجربه در زمینه طراحی کاتالوگ همکاری می‌کند. آن‌ها به‌خوبی نیاز کسب‌وکار من را شناسایی کردند و بعد از دریافت اطلاعات و محتواهای لازم از تیم پیشران خودرو، صفر تا صد طراحی و چاپ کاتالوگ را انجام دادند. تیم ما زمان زیادی برای طراحی کاتالوگ صرف نکرد و همه کارها را تیم فرتاک برعهده گرفت و در نهایت بهترین نتیجه را به ما تحویل داد. قطعات در سفارش‌های بعدی هم به سراغ فرتاک خواهم رفت».

فرتاک خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد. به همین دلیل شما می‌توانید تمام ابزارهای تبلیغات چاپی مورد نیازتان را به‌صورت همزمان سفارش دهید و آن‌ها را باهم تحویل بگیرید. به‌عنوان مثال مسئول دفتر تولیدکننده پوشاک پرتو در زمینه چاپ ساک دستی تبلیغاتی و چند محصول دیگر با فرتاک همکاری داشته است. در ادامه نظر خانم صرامی در این زمینه را می‌خوانید:

«ما برای شرکت در نمایشگاه تولیدکننده‌های پوشاک ایرانی به چند محصول مختلف از جمله ساک دستی و کاتالوگ نیاز داشتیم. من بعد از صحبت با کارشناس‌های فرتاک متوجه شدم که این مجموعه خدمات چاپ استند پاپ آپ و میز کانتر را نیز ارائه می‌دهد. در نهایت همکاری ما به‌جایی رسید که برای طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاه هم با فرتاک همکاری کردیم. در غرفه ما هماهنگی جذابی بین همه اجزا وجود داشت؛ از ساک دستی‌هایی که خرید مشتریان را در آن قرار می‌دادیم گرفته تا استندهایی که برای دکوراسیون استفاده کرده بودیم. هارمونی کارشده در غرفه هم به‌خوبی سلیقه و مهارت برند ما را به نمایش گذاشت و هم در جلب توجه بازدیدکننده‌ها برای مراجعه به غرفه ما تأثیر بسزایی داشت.»

مزیت‌های سفارش تبلیغات چاپی به حرفه‌ای‌ترین چاپخانه تهران در زمینه تبلیغات

فرتاک یک مجموعه باتجربه در زمینه چاپ ابزارهای تبلیغاتی است که سابقه زیادی در این زمینه دارد. این مجموعه با گرافیست‌ها و دیزاینرهای باتجربه همکاری می‌کند و از بهترین تجهیزات برای چاپ سفارش‌های مشتریان بهره می‌برد. ترکیب همه این عوامل باعث شده است که مشتریان با چاپخانه‌ای دسترسی داشته باشند که محصولاتشان را به زیبایی تمام طراحی می‌کند و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل می‌دهد. در ادامه توضیحاتی درباره مزیت‌های همکاری با فرتاک ارائه می‌دهیم.

۱. رضایت مشتریان و تنوع نمونه کار

سابقه بلندمدت فعالیت فرتاک در زمینه تبلیغات چاپی و حسن همکاری این مجموعه با برندهای مختلف، رضایت بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف را جلب کرده است. این چاپخانه نمونه کارهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دارد که آن‌ها را با ویژگی‌های مورد نظر مشتری طراحی و چاپ کرده است. بنابراین شما پیش از ثبت سفارش می‌توانید نمونه کارهای قبلی را بررسی کنید و نظرات خود را به طراحان اعلام کنید تا در طراحی محصول مورد نظرتان در نظر داشته باشند.

۲. ارائه خدمات همه‌جانبه

فرتاک خدمات طراحی، چاپ و ارسال سفارشات را به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات همه‌جانبه باعث شده مشتریان کم‌ترین درگیری ذهنی برای چاپ ابزارهای تبلیغاتی داشته باشند. کارشناس‌ها و طراح‌های فرتاک ابتدا اطلاعات مورد نیاز را از مشتری می‌گیرند و با او برای بررسی نظرات و سلیقه مشاوره می‌کنند. سپس در اتاق فکر محصولات را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند که هم با صنعت و حوزه کاری مورد نظر هماهنگی داشته باشد و هم انتظارات مشتری را برآورده کند. در نهایت دیزاینرها محصول را طراحی می‌کنند و بعد از دریافت تأیید مشتری و انجام اصطلاحات لازم، آن را به چاپخانه می‌فرستد.

تکنسین‌های چاپخانه نیز طرح‌ها را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها چاپ می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را برای تحویل آماده می‌کنند. بعد از آماده‌سازی و بسته‌بندی محصولات، سفارش از طریق پیک یا پست برای مشتری ارسال می‌شود. فرتاک امکان ارسال محصولات به سراسر کشور را دارد.

۳. تنوع محصولات

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، فرتاک تنوع محصول بسیاری دارد. در ادامه لیست محصولات این مجموعه را ارائه می‌دهیم:

  • کاتالوگ

  • ساک دستی تبلیغاتی

  • پوستر

  • سربرگ و پاکت

  • دفترچه یادداشت و جعبه کاغذ یادداشت

  • انواع استند پاپ‌ آپ و رول آپ

  • میز کانتر

  • انواع فولدر، زونکن و کلاسور

  • فاکتور

  • انواع لیبل پی‌وی‌سی، متالایز و شیشه‌ای

چاپ ساک دستی کاغذی سایز 10x35x25

 

۴. تحویل سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن

فرتاک سفارش‌های مشتریان خود را سریع آماده می‌کند. آماده‌سازی سفارش‌ها معمولا بین ۵ تا ۷ روز کاری طول می‌کشد؛ البته این مدت به زمان ثبت سفارش و تیراژ سفارش هم بستگی دارد. سفارش در ایام پرتقاضای سال مانند اسفند ماه یا سفارش در تیراژ بالا ممکن است تا دو هفته زمان ببرد. البته فرتاک خدمات چاپ فوری کاتالوگ، ساک دستی و سایر محصولات را نیز ارائه می‌دهد. سفارش‌های چاپی فوری طی ۳ الی ۵ روز کاری برای تحویل آماده می‌شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمان آماده‌سازی سفارش در صورت نیاز به طراحی بیشتر می‌شود. کارشناس‌های فرتاک زمان تحویل سفارش‌های طراحی و چاپ را به مشتری اعلام می‌کنند.

۵. قیمت مناسب

فرتاک چاپخانه‌ای است که به صورت مستقیم و بدون واسطه خدمات ارائه می‌دهد. بنابراین مشتریان می‌توانند محصولات مورد نیازشان را با قیمت مناسب‌تر سفارش دهند. فرتاک مواد اولیه را به‌صورت عمده و با قیمت پایین‌تر تأمین می‌کند و همچنین دستگاه‌های اختصاصی را در مجموعه خود دارد. به همین دلیل قیمت‌های اعلام‌شده برای محصولات فرتاک نسبت به بسیاری از چاپخانه‌ها و سایت‌های واسطه مناسب‌تر است.

روش دریافت مشاوره و ثبت سفارش در فرتاک

برای ثبت سفارش تبلیغات چاپی به فرتاک ابتدا می‌توانید به‌صورت رایگان از کارشناس‌های این مجموعه راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره وارد سایت فرتاک شوید. در این وب‌سایت هم نمونه کارهای مجموعه در زمینه‌های مختلف درج شده است و هم راه‌های ارتباط آنلاین و تلفنی با کارشناس‌ها وجود دارد. بعد از تماس با کارشناس‌های فرتاک، آن‌ها نیاز و انتظارات شما برای چاپ محصول مورد نظرتان را بررسی می‌کنند و راهنمایی‌های لازم در زمینه انتخاب ویژگی‌های محصول مانند نوع کاغذ و سایز را به شما ارائه می‌دهند. در نهایت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، محصولات مورد نظرتان در دست طراحی و چاپ قرار می‌گیرند و در موعد مقرر به شما تحویل خواهند شد.


اگر اسناد کاغذی مهم نگه‌داری می‌کنید، این نکات را بخوانید

نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک کاغذی یکی از دغدغه‌های مهم سازمان‌ها و اداره‌هاست. این کاغذها معمولا برای بلند مدت در بایگانی نگهداری می‌شوند و تعداد آن‌ها نیز بسیار زیاد است. برای بایگانی اسناد باید آن‌ها را دسته‌بندی کرد و در بسته‌های امنی قرار داد که از پوسیدن کاغذها پیشگیری می‌کنند.

در نهایت این بسته‌ها باید در فضایی ایمن و دارای تمهیدات نظارتی قرار گیرد تا از گم شدن یا به سرقت رفتن آن‌ها پیشگیری شود. در این گزارش از نجوا خبر، گزارشگرهای ما روش‌هایی که ارگان‌های بزرگ برای بایگانی و نگهداری از اسناد خود استفاده می‌کنند را مورد بررسی قرار داده‌اند. این ارگان‌ها از چاپ فولدر و زونکن برای بایگانی اسناد و از چاپ پاکت اختصاصی برای انتقال اسناد استفاده می‌کنند. در این گزارش توضیحات بیشتری درباره این ابزارها ارائه می‌دهیم.

چاپ پاکت اختصاصی سازمان

هر سندی به محض اینکه تنظیم می‌شود، بهتر است در یک پاکت با سایز متناسب قرار گیرد. پاکت‌ها هم مانع از تاخوردن و پاره شدن اسناد کاغذی می‌شوند، هم اطلاعات موجود در اسناد را محرمانه نگه می‌دارند و هم جابه‌جایی اسناد را ساده‌تر می‌کنند. با چاپ پاکت اختصاصی کاملا مشخص می‌شود که سند مورد نظر مربوط به کدام نهاد است و همچنین اطلاعات تماس سازمان مربوطه روی پاکت چاپ می‌شود. با این کار وقتی سندی از سازمان شما به دست افراد یا ارگان‌های دیگر می‌رسد، آن را در اولویت بررسی قرار می‌دهند.

پاکت‌ها در سایزهای مختلف چاپ می‌شوند؛ از سایز پاکت نامه گرفته تا سایز پاکت A3. بنابراین اگر لازم باشد اسناد تا نخورند، می‌توان از پاکت‌های سایز بزرگ‌تر برای آن‌ها استفاده کرد. پاکت‌ها جنس‌های مختلفی دارند؛ کاغذ گلاسه یا کاغذهای مقوایی با گرماژ بالا بهترین انتخاب برای پاکت‌هایی هستند که برای نگهداری اسناد و مدارک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چاپ فولدر

فولدرها از دیگر ابزارهای کاربردی برای ذخیره‌سازی و نقل و انتقال اسناد هستند. چاپ فولدر هم برای ذخیره‌سازی اسناد کاربرد دارد و هم برای موقعیت‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فولدرها انواع مختلفی دارند؛ این محصولات هم در سایزهای گوناگون چاپ می‌شوند و ظرفیت قرار دادن انواع کاغذها، CD و کارت ویزیت را دارند. فولدرها بیشتر برای نقل و انتقالات اسناد و ارائه آن به مشتریان کاربرد دارند. برای بایگانی بلند مدت اسناد و مدارک باید به سراغ تجهیزات مقاوم‌تری که برای این کار طراحی شده است، بروید.

چاپ فولدر برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی مناسب است که اسناد را به مشتریان ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال بنگاه‌های معاملات املاکی باید قراردادها و اسناد امضاشده برای رهن و اجاره یا خرید و فروش را در یک فولدر قرار دهند و به طرفین ارائه کنند. با این کار هم حرفه‌ای بودن خود را نشان می‌دهند و هم از سالم ماندن کاغذهای قرارداد مطمئن خواهند بود.

فولدرها علاوه بر کاربردی که در زمینه نگهداری از کاغذها و پیشگیری از آسیب رسیدن به آن‌ها دارند، نوعی ابزار تبلیغاتی هم محسوب می‌شوند. شما می‌توانید در بخش‌های مختلف فولدر، طرح و اطلاعات مورد نیاز مخاطب درباره برند خود را چاپ کنید و از این طریق برندسازی انجام دهید. فراموش نکنید وقتی سندی داخل فولدر قرار می‌گیرد، مشتری دیگر آن را خارج نمی‌کند. بنابراین در موقعیت‌های مختلف، سند به همراه فولدر برند شما ارائه می‌شود. این مسئله نقش مهمی در برندسازی ایفا می‌کند و حتی می‌تواند یک روش غیرمستقیم برای بازاریابی باشد.

استفاده از زونکن و کلاسور

اگر قصد بایگانی بلند مدت اسناد و مدارک را دارید، به ابزاری با استحکام بیشتر از فولدر نیاز خواهید داشت. زونکن و کلاسور ابزارهای جایگزین فولدر برای بایگانی بلند مدت محصولات هستند. زونکن و کلاسور هم ظرفیت بیشتری برای قرار دادن کاغذهای مختلف دارند و هم قابلیت دسته‌بندی اسناد و مدارک را در اختیار شما قرار می‌دهند. مهم‌ترین مزیت زونکن و کلاسور این است که کاغذها به‌صورت ثابت داخل آن‌ها جای می‌گیرند و برای خارج کردن کاغذها باید قفل فنر را باز کنید،‌ سند را خارج کنید و سپس قفل سند را ببندید. با این کار احتمال به‌هم ریختن برگه‌ها به حداقل می‌رسد.

برای ذخیره اسناد و مدارک در زونکن و کلاسور باید فضایی اختصاصی برای بایگانی کاغذهای خود در نظر بگیرید. بهتر است این فضا را قفسه‌بندی کنید و زونکن‌ها را به ترتیب داخل آن‌ها بچینید. دقت داشته باشید که در کناره هر زونکن یک نوار کاغذی وجود دارد تا فهرست خلاصه‌ای از اسناد داخل آن‌ها (مثلا تاریخ صدور این اسناد) را یادداشت کنید تا هنگام پیدا کردن مجدد آن‌ها با مشکل مواجه نشوید.

کلاسورها و زونکن‌ها در انواع و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. زونکن‌های عطف ۶ سانتی‌متر برای حجم کم‌تر کاغذ مناسب هستند. زونکن‌های عطف ۸ سانتی‌متر، ضخامت بیشتری دارند و برای تعداد بیشتر ورق مناسبند. کلاسورها نیز در انواع ۴ حلقه و ۲ حلقه برای نگهداری اسناد و مدارک چاپ می‌شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اندازه کلاسورها و زونکن‌ها استاندارد است و معمولا ظرفیت لازم برای قرار گرفتن کاغذهای A4 و سایزهای کوچک‌تر را دارد.

images_1722462634_66aab1aae097e

نکات مهم در نگهداری اسناد و مدارک در سازمان‌ها

تا این بخش از گزارش متوجه شدید چطور باید اسناد را دسته‌بندی و بسته‌‌بندی کنید تا در بایگانی یا نقل و انتقالات آسیب نبینند. در این بخش به سایر نکات مهم در نگهداری و بایگانی اسناد اشاره می‌کنیم:

  • اسناد را با توجه به اولویت دسترسی دسته‌بندی کنید. اسنادی که ممکن است در آینده نزدیک به آن‌ها نیاز داشته باشید را در بخش‌های نزدیک بایگانی بگذارید و اسنادی که در بلند مدت به آن‌ها نیاز ندارید را در قفسه‌های دورتر قرار دهید.

  • حتما روی زونکن‌، فولدر یا پاکت عنوان سند یا اسنادی که داخل آن‌ها قرار داده‌اید را یادداشت کنید تا هنگام جست‌وجو مجبور نشوید هر سند را باز کنید.

  • اگر به اسناد گیره زده‌اید، هنگام جدا کردن احتیاط کنید.

  • اگر اسناد را روی هم در زونکن قرار می‌دهید، بهتر است بین صفحه‌ها یک کاغذ سفید قرار دهید تا جوهر پخش نشود.

  • مراقب باشید گیره یک فولدر یا زونکن به اسناد ذخیره‌شده در فولدر دیگر گیر نکند و باعث پاره شدن برگه‌ها نشود.

  • از قفسه‌های دسترس‌پذیر و ایمن برای بایگانی استفاده کنید.

گزارشگرهای نجواخبر بعد از بررسی‌هایی که درباره شیوه نگهداری اسناد انجام دادند، درباره تولیدکننده‌ها و چاپخانه‌های چاپ پاکت، فولدر، زونکن و کلاسور نیز بررسی‌هایی انجام داده‌اند. مجموعه‌هایی مثل چاپ فرتاک ( https://www.chapfartak.com )، چاپ متین و چاپ آقا در زمینه چاپ این ابزارها فعالیت دارند. نجواخبر چاپ فرتاک را به‌عنوان بهترین چاپخانه فعال در این زمینه در تهران معرفی می‌کند؛ زیرا خدمات چاپ اختصاصی پاکت، فولدر و کلاسور را ارائه می‌دهد و همچنین امکان آماده‌سازی سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد. فرتاک به چاپخانه اختصاصی مجهز است و بدون واسطه کار می‌کند، به همین دلیل بهترین انتخاب برای همکاری بلند مدت به شمار می‌آید.

بهترین چاپخانه با قیمت مناسب جهت سفارش محصولات چاپی در تهران

سازمان‌های اداری مختلف از جمله موسسات مالی به ابزارهای چاپی گوناگونی برای ثبت فرایندها و امور مشتریان نیاز دارند. این سازمان‌ها همچنین باید برنامه‌هایی برای تبلیغات و بازاریابی مشتریان داشته باشند تا با افزایش تعداد مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، به درآمد بالاتر برسند. به‌عنوان مثال موسساتی که تسهیلات ویژه‌ای ارائه می‌دهند، با چاپ کاتالوگ می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار دهند و آن‌ها را برای استفاده از تسهیلات ترغیب کنند.

نیاز گسترده سازمان‌هایی چون موسسه‌های مالی به محصولات چاپی مثل کاتالوگ، شناخت بهترین چاپخانه در تهران را برای آن‌ها لازم می‌کند. با همکاری بلند مدت با یک چاپخانه هم همیشه محصولات باکیفیتی خواهید داشت و هم می‌توانید با بهترین قیمت محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید. خبرنگارهای مجموعه پول بانک بعد از بررسی‌های لازم، چاپخانه فرتاک را به‌عنوان مجموعه معتبری برای سفارش انواع محصولات چاپی معرفی کرده‌اند. در این گزارش چاپخانه فرتاک و خدمات آن را به شما معرفی می‌کنیم.

چاپ فاکتور رسمی برای موسسات مالی

چاپ فاکتور یکی از اولین نیازهای موسسات مالی و بانکی است. این موسسات به فاکتورهای رسمی نیاز دارند تا با استانداردهای مورد نیازشان چاپ شوند. فاکتورهای رسمی ویژگی‌هایی مثل شماره رسمی دارند و با فاکتورهای معمولی متفاوت هستند. این فاکتورها همچنین در تعداد نسخه‌های مختلف چاپ می‌شوند. بانک‌ها و موسسات مالی معمولا به فاکتورهای دو برگی نیاز دارند تا یک نسخه از آن را به مشتری ارائه دهند و نسخه دیگر را در بایگانی نگهداری کنند.

چاپ فرتاک خدمات چاپ انواع فاکتور رسمی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نکته مهم درباره فاکتورهای اداری این است که باید به‌صورت کاربن‌لس چاپ شوند تا مشتری با یک بار نوشتن، هر دو نسخه فاکتور را پر کرده باشد. فرتاک خدمات چاپ فاکتورهای کاربن لس را به مشتریان ارائه می‌دهد. فرتاک فاکتورها را به‌صورت سفارشی‌شده با لوگوی موسسه شما چاپ می‌کند و می‌تواند هر نسخه از فاکتور را با کاغذهای دارای رنگ متفاوت ارائه دهد. معمولا بانک‌ها فاکتور رنگی را به مشتری ارائه می‌دهند و نسخه سفید که نسخه اصلی است را در بایگانی خود نگهداری می‌کنند.

چاپ سربرگ و پاکت نامه برای ادارات و موسسات

اداره‌ها و سازمان‌ها در طول روز با اسناد و مدارک مختلف کار می‌کنند و بسیاری از فرایندهای آن‌ها روی کاغذها انجام می‌شود. کارمندها و مدیران به دفعات در طول روز با یکدیگر نامه‌نگاری انجام می‌دهند. علاوه بر آن، تقریبا تمام مشتریانی که برای انجام امورشان به اداره مراجعه می‌کنند، حداقل یک برگ کاغذ از سازمان می‌گیرند. استفاده زیاد از کاغذ در موسسه‌ها و ادارات، لزوم چاپ سربرگ و پاکت اختصاصی را مشخص می‌کند.

سربرگ‌ها روی کاغذهایی در سایزهای گوناگون چاپ می‌شوند. سربرگ‌ها هم روی کاغذهای ساده برای نامه‌نگاری و یادداشت‌برداری چاپ می‌شوند و هم روی کاغذهای آماده اسناد، رسیدها و قراردادها. پاکت‌ها هم در سایزهای مختلف مثل سایز پاکت نامه قابل چاپ هستند و امکان چاپ طرح‌های مختلف روی آن‌ها وجود دارد. پاکت‌ها هم از کاغذهایی که داخل آن‌ها قرار می‌گیرد مراقبت می‌کنند، هم راه‌های تماس سازمان را در دسترس قرار می‌دهند و هم برند مجموعه را در ذهن مخاطبان ماندگار می‌کنند.

چاپ پاکت نامه و سربرگ


چاپ ابزارها و هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و بانک‌ها

اداره‌ها و موسسات مالی در مناسبت‌های مختلف به کارمندها و مشتری‌های خود هدایایی ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین برای اطلاع‌رسانی درباره طرح‌هایی که ارائه می‌دهند، از ابزارهای چاپی استفاده می‌کنند. بنابراین شناخت یک چاپخانه معتبر و همکاری بلند مدت با آن، در چنین مواقعی نیز برای آن‌ها ضروری است.

هدایای تبلیغاتی و مناسبتی که به مشتریان و کارمندها ارائه می‌شود، معمولا ساک‌های دستی کاغذی قرار می‌گیرد. چاپخانه فرتاک خدمات چاپ شاپینگ بگ در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف را ارائه می‌دهد و امکان چاپ ساک دستی با طرح‌های مختلف را دارد. شاپینگ‌ بگ‌ها معمولا با لوگو و شعار موسسه چاپ می‌شوند و هدایا داخل آن‌ها قرار می‌گیرند.

چاپخانه فرتاک به دستگاه‌های مورد نیاز برای چاپ بنر و استند نیز مجهز است. بانک‌ها و موسسه‌های مالی معمولا در هر زمانی استند یا بنری برای تبریک و تسلیت مناسبت‌ها یا اطلاع‌رسانی درباره طرح‌های مختلف در فضای داخلی یا روی دیوارهای خارجی مجموعه نصب می‌کنند.

مهم‌ترین مزیت همکاری با فرتاک، تنوع محصولات این مجموعه است. شما می‌توانید هر آنچه نیاز دارید را به فرتاک سفارش دهید و سفارشات خود رابه‌صورت یکجا تحویل بگیرید. به‌عنوان مثال مدیرهای یکی از موسسات مالی قرض‌الحسنه که با خبرنگارهای پول بانک صحبت کرد، گفت فاکتورهای اختصاصی قرض‌الحسنه را به همراه بنرهای طرح ویژه ازدواج جوانان به فرتاک سفارش داده است و آن‌ها را در موعد مقرر تحویل گرفته است. علت اصلی رضایت این مدیر از فرتاک این بود که زمان زیادی برای ثبت سفارش و تهیه این محصولات صرف نکرد و عمده کارها از سوی تیم فرتاک انجام شد.

نمونه های چاپی چاپخانه فرتاک


ثبت سفارش ابزارهای چاپی در فرتاک و تحویل فوری

فرتاک سفارش‌های مشتریان خود را به دو روش معمولی و فوری آماده می‌کند. سفارش‌های معمولی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری بعد آماده می‌شوند، اما در صورت ثبت سفارش فوری، محصولات ۳ الی ۵ روز کاری بعد آماده تحویل خواهند بود. برای ثبت سفارش وارد سایت فرتاک شوید. در این سایت می‌توانید نمونه کارهای مختلف مجموعه را ببینید. همچنین لیست کامل محصولات در سایت درج شده است و شما امکان ثبت سفارش خواهید داشت.

فرتاک به‌عنوان معتبرترین چاپخانه در تهران شناخته می‌شود، اما خدمات خود را به شهرهای دیگر هم ارائه می‌دهد. اگر از شهرهای دیگر این آگهی را می‌خوانید و به‌دنبال یک چاپخانه معتبر هستید، سفارش خود را در چاپ فرتاک (https://www.chapfartak.com) ثبت کنید. تیم فرتاک بعد از آماده‌سازی سفارش شما با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن را برای شما به هر نقطه‌ای از ایران که باشید، ارسال می‌کند.

۵ گام موثر برای افزایش فروش ؛تبلیغات چاپی به حرفه ای ها بسپارید

جشنواره ها یک فرصت مناسب برای کسب و کارها هستند تا با تدوین استراتژی درست، تبلیغات موثر و بازاریابی حرفه‌ای، فروش چند برابر داشته باشند. چه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، چه محصولاتتان را به‌صورت حضوری در مغازه بفروشید، باید برای تابستان برنامه‌ریزی داشته باشید تا رشد فروش را تجربه کنید. این برنامه‌ریزی از ابتدایی‌ترین گام‌های ارتباط مشتری با کسب‌وکار و معرفی محصولات شروع می‌شود و تا زمان پایان خرید یعنی ارائه محصول و فاکتور به مشتری ادامه دارد. ایده‌هایی مثل چاپ فوری کاتالوگ برای معرفی محصولات به شما در افزایش فروش کمک می‌کند. من به‌عنوان نویسنده تیبا بلاگ این گزارش، تجربه چند ساله در زمینه کارشناس فروش محصولات مختلف دارم. آنچه در این گزارش می‌خوانید، ۵ نکته چکیده تجربه چندساله من در زمینه فروش است که به شما کمک می‌کند در گرم‌ترین فصل سال، رکورد جدیدی برای فروشتان ثبت کنید.

نمونه چاپ کاتالوگ فوری

۵ گام افزایش فروش تابستانی

اولین گام برای افزایش فروش تابستانی این است که محصولات مورد نیاز مشتری‌ها را در مغازه یا فروشگاه اینترنتی موجود داشته باشید. به ترندها و سلیقه‌ها توجه کنید و همیشه محصولاتی که تقاضای بیشتری دارد را موجود داشته باشید. اگر محصولات شما متناسب با فصل تغییر نمی‌کند، با برگزاری جشنواره و تخفیف می‌توانید مشتریان را برای خرید ترغیب کنید. در ادامه ۵ نکته برای فروش موفق در تابستان را به شما آموزش می‌دهم.

۱. به مشتریان خود فاکتور ارائه دهید.

وقتی در ازای هر خرید به مشتری فاکتور ارائه می‌دهید، اعتبار برند و صداقت عملکرد خود را ابراز می‌کنید و در جلب اعتماد او موفق می‌شوید. اگر به همراه فاکتور،  چاپ پاکت نامه هم انجام دهید و فاکتورها را در پاکت بگذارید و به مشتری ارائه دهید، تأثیر آن را دوچندان خواهید کرد.

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاه‌های آنلاین تازه‌کاری که از من مشاوره می‌گیرند، محصولات مشتریان را بدون فاکتور برای آن‌ها ارسال می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود اگر تخفیفی برای مشتری قائل شده‌اند، مورد توجه قرار نگیرد. همچنین مشتری در جریان جزئیات سفارش نیست و اگر چند محصول سفارش داده باشد، تشخیص نمی‌دهد برای هرکدام چه هزینه‌ای پرداخته است. عدم آگاهی، مشتریان را از شما دور می‌کند و احتمال تکرار خرید را کاهش می‌دهد.

با ارائه فاکتور حتی شفافیت مالی کسب‌وکار خودتان هم افزایش پیدا می‌کند. با فاکتورهای چند نسخه می‌توانید یک نسخه از آن را به مشتری ارائه دهید و نسخه دیگر را نزد خود نگه دارید تا برای انجام محاسبات مالی راحت‌تر باشید.

از فاکتور می‌توان به روش‌های خلاقانه‌تر هم استفاده کرد. به‌عنوان مثال بعضی از کسب‌وکارهایی که با آن‌ها کار می‌کردم، روی فاکتور یک بیت شعر یا یک جمله زیبا هم چاپ می‌کردند. توجه به همین جزئیات ساده باعث وفادارسازی مشتریان و تکرار خرید می‌شود. پس اگر تاکنون فاکتوری به مشتریان خود ارائه نمی‌دادید یا آن‌ها را در پاکت نمی‌گذاشتید، از تابستان امسال رویه جدیدی در پیش بگیرید و تأثیر آن بر فروش خود را ببینید!

۲. همه انواع محصولات خود را با کاتالوگ به مشتریان معرفی کنید.

من بارها در فروشگاه‌ها دیده‌ام که مشتری برای خرید یک محصول وارد فروشگاه می‌شود، اما محصول دیگری را هم می‌بیند، آن را می‌پسندند و خرید می‌کند. حتی بعضی از مشتریان فقط برای بازدید از محصولات فروشگاه وارد می‌شوند و قصد خرید ندارند، اما با بررسی محصولات و قرار گرفتن در معرض استراتژی‌های بازاریابی و جذب مشتری فروشگاه، خرید می‌کنند. این تجربه اهمیت معرفی محصولات مختلف به مشتری را نشان می‌دهد.

یک نکته مهم این است که وقتی مشتری به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه می‌کند، دوست ندارد دنبال او حرکت کنید، مدام به او پیشنهادهای مختلف دهید و مانع از انتخاب محصول شوید. بسیاری از مشتریان در چنین شرایطی، سریع فروشگاه را ترک می‌کنند. بهترین راهکار برای معرفی سایر محصولات به مشتریان، ارائه کاتالوگ به آن‌هاست. در کاتالوگ شما می‌توانید تصویر، ویژگی‌ها و اطلاعات مورد نیاز درباره هر محصول را به مشتریان ارائه دهید.

اگر فروشگاه آنلاین دارید، چاپ کاتالوگ برای شما نیز اهمیت بسیاری دارد. به همراه هر محصولی که ارسال می‌کنید، یک کاتالوگ هم ارائه دهید. مشتری شما کاتالوگ را بررسی می‌کند، با محصولات دیگر آشنا می‌شود و احتمال دارد دوباره خرید جدیدی داشته باشد.

۳. برای محصولات بسته‌بندی حرفه‌ای در نظر بگیرید

روزی برای خرید محصولی به فروشگاه مراجعه کرده بودم. محصول مورد نظر من در یک جعبه مقوایی شکیل قرار داشت و کارخانه بسته‌بندی مطلوبی برای آن در نظر گرفته بود؛ اما متصدی فروشگاه آن را در یک پلاستیک مشکی ساده گذاشت و آن را به من داد. این حرکت متصدی، تمام حس خوبی که از خرید محصول داشتم را از بین برد! اما تجربه دیگری هم در این زمینه دارم. برای خرید یک سیم شارژر موبایل به یک فروشگاه رفتم. شارژری که انتخاب کردم، بسته‌بندی معمولی داشت، اما فروشنده آن را در یک ساک دستی کاغذی تبلیغاتی فروشگاه خودش قرار داد. طراحی و کیفیت ساک دستی به حدی بالا بود که من تصور کردم یک محصول لوکس خریده‌ام!

بسته‌بندی نهایی که مشتری از شما دریافت می‌کند، به‌شدت روی ذهنیت او درباره فروشگاه شما تأثیر می‌گذارد. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت این مسئله را درک کرده‌اند و برای محصولاتشان بسته‌بندی‌های خلاقانه‌ای در نظر می‌گیرند. البته برای جشنواره فروش تابستانی که تعداد مشتریان و حجم محصولات فروخته شده زیاد است، شاید فرصت کافی برای انتخاب بسته‌بندی خلاقانه وجود نداشته باشد. در چنین شرایطی ساک دستی‌های کاغذی با طراحی حرفه‌ای بهترین انتخاب هستند و تأثیری که می‌خواهید را روی ذهن مخاطب می‌گذارند.

۴. مزیتی اضافه بر محصول به مشتری ارائه دهید

بعضی از سوپر مارکت‌ها وقتی بچه‌ها برای خرید می‌آیند، بعد از تسویه حساب، یک شکلات کوچک به خود کودک می‌دهند. همین استراتژی ساده باعث می‌شود وقتی دفعه بعدی مادری فرزندش را برای خرید بفرستد، کودک انتخاب کند که به همان سوپر مارکت برگردد! تجربه چندساله من نشان می‌دهد که استراتژی ارائه اشانتیون و هدیه همیشه اشتیاق مشتریان را افزایش می‌دهد و احتمال خرید دوباره آن‌ها را افزایش خواهد داد.

ایده‌های مختلفی برای ارائه مزیت اضافه بر محصول وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

  • اگر مشتری برای استفاده از محصول خریداری‌شده از شما، به لوازم جانبی خاصی نیاز دارد، می‌توانید آن را به‌عنوان هدیه در کنار محصول به مشتری ارائه کنید.

  • یکی از محصولات ارزان‌تر خود را به‌عنوان هدیه ارائه دهید.

  • اگر محصول خود را بر اساس وزن یا تعداد می‌فروشید، مقداری اضافه‌ بر آنچه پولش را گرفته‌اید، به مشتری ارائه کنید.

  • هدایای تبلیغاتی کاربردی مانند خودکار یا جای کاغذ یادداشت چاپ کنید و در کنار محصول هدیه دهید.

images_1721729453_669f81ade5184

۵. جشنواره تخفیف برگزار کنید

آخرین و تأثیرگذارترین ایده برای افزایش فروش تابستانی، برگزاری جشنواره است. بسیاری از کسب‌وکارها جشنواره تخفیف را آخر تابستان برگزار می‌کنند تا انبار برای اجناس پاییزه و زمستانه خالی شود. اینکه چه زمانی را برای برگزاری جشنواره در نظر بگیرید، به شرایط کسب‌وکا و مشتریان بستگی دارد. آخر فصل زمان خوبی برای برگزاری جشنواره است، اما حتی در روزهای ابتدایی تیر هم می‌توان به مناسبت شروع تابستان جشنواره تخفیف برگزار کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مطمئن شوید مشتریان از جشنواره شما باخبر هستند. اگر فروشگاه فیزیکی دارید، حتما بنر بزنید، در ورودی فروشگاه استند قرار دهید و در شبکه‌های اجتماعی اعلام کنید. اگر هم فروشگاه آنلاین دارید، حتما تخفیف‌هایتان را به‌صورت روزانه استوری کنید و پست بگذارید. مقدار کاهش قیمت‌ها را به مشتریان نشان دهید و تأکید کنید که فرصت محدودی برای خرید با این قیمت وجود دارد.

ارائه خدمات تخصصی چاپ ساک‌دستی و چاپ فاکتور در فرتاک

بسته‌بندی مناسب محصولات یکی از مهم‌ترین معیارهای افزایش سطح رضایت مشتریان است. تولیدکننده‌ها برای بسته‌بندی محصولات استراتژی می‌چینند و برنامه‌ریزی می‌کنند. بعضی از فروشگاه‌ها با با چاپ ساک دستی، پلاستیک یا پاکت اختصاصی بسته‌بندی اختصاصی خودشان را طراحی می‌کنند و محصولات را در این بسته‌ها به مشتری ارائه می‌دهند. تجربه نشان می‌دهد این دسته از فروشگاه‌ها سطح بالاتری از رضایت مشتریان را جلب می‌کنند. در این گزارش از ایبنا تجربه فروشگاه‌هایی که از بسته‌بندی اختصاصی برای محصولات استفاده می‌کنند را در زمینه رضایت مشتری بررسی می‌کنیم.

ساک دستی بهترین بسته بندی برای خرده فروشی ها

خرده فروشی‌ها معمولاً محصولاتی در سایزهای کوچک و متوسط عرضه می‌کنند. ساک دستی‌های کاغذی بهترین انتخاب برای این فروشگاه‌ها هستند. اولین مزیت استفاده از ساک دستی تبلیغاتی روی این بسته‌بندی‌ها نام و لوگوی فروشگاه چاپ می‌شود و به نوعی برای فروشگاه بازاریابی انجام می‌دهد.

مزیت دیگر این است که مشتری‌ها به‌راحتی می‌توانند محصولات خریداری‌شده را جابه‌جا کنند. این یک گام مهم در ساده‌سازی فرایند خرید برای مشتریان است. هرچقدر خرید از یک فروشگاه برای مشتری ساده‌تر باشد، میزان رضایت او بیشتر می‌شود و با احتمال بیشتری خرید مجدد انجام می‌دهد.

یکی از تجربه‌های موفق استفاده از ساک دستی برای فروشگاه‌ها، تجربه فروشگاه‌های کوثر اصفهان بوده است. این مجموعه با چاپ ساک دستی کاغذی تجربه موفقی به دست آورد. با ارائه ساک دستی در فروشگاه مواد غذایی و اقلام مورد نیاز روزمره، هم مصرف پلاستیک کاهش پیدا کرد و هم مشتریان راحت‌تر توانستند خریدهایشان را از صندوق به ماشین برسانند. اکثر مشتریان این مجموعه ساک دستی را برای خریدهای بعدی به همراه می‌آوردند.

نکته مهمی که مدیر فروشگاه‌های کوثر به آن اشاره کرد، این است که فروشگاه‌ها باید ساک دستی را متناسب با محصولات و مشتری‌هایشان انتخاب کنند. به‌عنوان مثال مشتریان فروشگاه کوثر اغلب خریدهای زیادی انجام می‌دهند و به ساک مقاوم نیاز دارند؛ به همین دلیل ساک دستی‌های پارچه‌ای انتخاب مناسب‌تری برای این فروشگاه‌ها محسوب می‌شود. در مقابل، فروشگاه‌های برندهای لوکس باید از ساک دستی‌های کاغذی با طراحی حرفه‌ای و لوکس استفاده کنند و خرید مشتریان را در چنین بسته‌بندی‌هایی به آن‌ها ارائه دهند.

چاپ فاکتور از دیگر معیارهای افزایش رضایت مشتریان است

فروشگاه‌های عمده فروش و خرده فروش با ارائه فاکتور نیز می‌توانند رضایت مشتریان را افزایش دهند. بعضی از فروشگاه‌ها از چاپ فاکتور رسمی استفاده می‌کنند و بعضی دیگر فاکتورهای کامپیوتری به مشتریان ارائه می‌دهند. چاپ فاکتور برای کسب‌وکارهایی که به‌صورت سنتی کار می‌کنند یا فاکتورهای غیررسمی به مشتریان ارائه می‌دهند، مناسب است. البته با چاپ فاکتور رسمی می‌توان به‌صورت رسمی محصولات را لیست کرد و به مشتری ارائه داد.

استفاده از فاکتور هم برای کسب‌وکار و هم برای مشتریان مزیت‌های بسیاری دارد. کسب‌وکارها با صدور فاکتور می‌توانند لیست دقیق ورودی‌ها، خروجی‌ها و درآمد خود را ثبت کنند. مشتریان نیز با دریافت فاکتور در جریان جزئیات سفارششان قرار می‌گیرند. به عبارتی می‌توان گفت فاکتور معتبر نشان‌دهنده صداقت فروشگاه و جلب‌کننده اعتماد مشتریان هستند.

مدیر مجموعه فروشگاه‌های لباس معتبری که در چند شهر ایران شعبه دارد، از چاپ فاکتور و ارائه آن به مشتریان به‌عنوان یک عامل افزایش رضایت مشتریان یاد می‌کند. این مجموعه لیست تمام محصولات را با فاکتور به مشتریان ارائه می‌دهد و همچنین در تخفیف‌ها و جشنواره‌ها، میزان تخفیف را در فاکتور به مشتریان اعلام می‌کند. در نتیجه مشتریان در جریان جزئیات سفارش قرار می‌گیرند و همچنین متوجه می‌شوند چقدر از خریدشان سود کرده‌اند.

مدیر این فروشگاه‌ها، نکته جالب دیگری هم به کسب‌وکارهای لوکس توصیه می‌کند. پیشنهاد او این است که فروشگاه‌های محصولات لوکس علاوه بر فاکتور، پاکت چاپ کنند و فاکتور را در پاکت به مشتریان ارائه کنند. او توصیه می‌کند طراحی فاکتور مطابق با عناصر بصری به‌کاررفته در ست اداری باشد. به‌عنوان مثال اگر پاکت و ساک دستی فروشگاه شما طرح هماهنگی داشته باشند، تأثیر آن بیشتر خواهد بود.

ارائه خدمات تخصصی چاپ ساک‌دستی و چاپ فاکتور در فرتاک


سایر روش های افزایش رضایت مشتریان

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، هرچقدر فرایند خرید برای مشتری‌ها ساده‌تر باشد، سطح رضایت آن‌ها بالاتر می‌رود. مشتری‌های راضی یک کسب‌وکار معمولاً خریدشان را تکرار می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت هزینه‌هایی که برای افزایش سطح رضایت مشتری انجام می‌شود، نرخ بازگشت مطلوبی دارد.

در ادامه به چند تکنیک برای افزایش سطح رضایت مشتریان اشاره می‌کنیم:

محصولات فروشگاه خود را به‌درستی دسته‌بندی کنید تا مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند محصولات مورد نظرشان را پیدا کنند و خرید انجام دهند.

به اندازه نیاز پرسنل استخدام کنید تا مشتریان هنگام تسویه حساب بیش از حد منتظر نمانند.

فروشنده‌های متخصص استخدام کنید تا راهنمایی‌های لازم به مشتریان را ارائه دهند.

اگر تنوع محصولات بالایی دارید و نیاز است ویژگی‌های آن را برای مشتریان توضیح دهید، از چاپ کاتالوگ استفاده کنید. با کاتالوگ می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن توضیحات لازم را به مشتریان ارائه دهید.

چطور بهترین بسته‌بندی را برای محصولات انتخاب کنیم؟

بسته‌بندی باید دو ویژگی مهم داشته باشد:

کاربردی باشد.

طراحی زیبا و جذاب داشته باشد.

برای ایجاد بسته‌بندی کاربردی باید به ویژگی‌ها و اندازه محصولات توجه داشته باشید. به‌عنوان مثال برای فروشگاه‌هایی که محصولاتشان وزن زیادی دارد یا مشتری ممکن است به‌صورت همزمان چند محصول مختلف خریداری کند و بخواهد آن‌ها را در یک بسته قرار دهد، چاپ ساک دستی کاغذی مناسب نیست و باید از ساک دستی‌های پارچه‌ای استفاده کرد.

طراحی حرفه‌ای بسته‌بندی ویژگی مهم دیگری است که باید توسط افراد ماهر ایجاد شود. فروشگاه‌های حرفه‌ای معمولاً روی هویت بصری برندشان کار می‌کنند. آن‌ها از گرافیست‌های حرفه‌ای برای طراحی هویت بصری برند کمک می‌گیرند و در نهایت از این هویت در طراحی ابزارهای مختلف بهره می‌برند. وقتی برندی هویت بصری مشخصی دارد، در ذهن مشتریان ثبت می‌شود. برای طراحی باید به نوع محصول نیز توجه داشته باشید. طراحی ساک دستی برای محصولات لوکس با طراحی ساک دستی برای مواد غذایی روزمره متفاوت است. ساک دستی‌های لوکس معمولاً رنگ‌های تیره مانند مشکی، زرشکی یا سورمه‌ای دارند و با رنگ‌های براق مانند طلایی یا نقره‌ای تزئین می‌شوند. ساک دستی‌هایی که برای فروشگاه‌های مواد غذایی چاپ می‌شوند، معمولاً رنگ‌های گرم مانند قرمز دارند.

ارائه خدمات تخصصی چاپ ساک‌دستی و چاپ فاکتور در فرتاک


چاپ فرتاک بهترین مرکز سفارش ساک دستی و فاکتور در تهران

کارشناسان ایبنا با مالکان فروشگاه‌های مختلف درباره اهمیت بسته‌بندی و ارائه فاکتور به مشتریان مصاحبه کرده‌اند. آن‌ها همچنین درباره بهترین مرکز چاپ بسته‌بندی‌ها از این افراد پرس‌وجو انجام داده‌اند. اکثر صاحبان فروشگاه‌ها فرتاک را به‌عنوان چاپخانه معتبر برای تبلیغات چاپی معرفی کرده‌اند. فرتاک چاپخانه‌ای است که خدمات چاپ ساک دستی، فاکتور و سایر محصولات را به صورت مستقیم ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنین با طراح‌های حرفه‌ای همکاری می‌کند و خدمات طراحی محصولات مختلف را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی نمونه کارها می‌توانید سایت چاپ فرتاک ( www.chapfartak.com) را بررسی کنید.